Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarzemam sevenke, wygrala z banditem i zefirem , ciesze sie ze wziolem honde. mam rocznik 00, cala czarna , cudowny sprzet, jedynie luserka krotkie i wsadzilem z XJry, po wybebeszeniu tlumikow chodzi rasowo, piekny bass kolo ktorego nie da sie przejsc obojetnie. raz spalila mi 12 litrow ale to byla nocna gonitwa po miescie na 2 biegu, silnik w tym sprzecie to potega. gdyby ten model mial powiedzmy 110 KM to bylby to moj motocykl docelowy i nigdy bym go nie zmienil. owszem, mysle o zmianie ale moja sevenka jest w tak dobrym stanie ze juz postanowione - nigdy jej nie sprzedam, po prostu kupie drugi motocykl. W moim garazu zawsze bedzie miejsce dla tego olejaka nie do zajechania :)
OdpowiedzFajnie że jest w dobyrm stanie ale jeszcze kilka takich ostrzejszych "gonitw" po mieście i ten stan może się drastycznie zmienić. ten silniczek nie nie bez kozery nie jest wysilony jak sportówki Hondy. a moja Cebula właśnie wczoraj wyjechała z warsztatu po przygotowaniach do sezonu. NEW rozrząd, swiece, płun ham, napęd, gaźniki i... hehe żarówki zegarów;)1600 bez kilku groszy;) cenowy bandytyzm;) a co do lusterek to krótkich do takiego nakeda nie założę... dla mnie on tak ma wyglądać:) pozdr!
Odpowiedzniby tak ale XJR to tez naked o bardzo klasycznej linii. ja opony wymieniam w tym roku, chyba zaloze pilot roady II michellina, co do katowania to japonscy inzynierowie wiedzieli co robia, czasem trzeba przegonic silnik i zagrzac olej do tych 130 stopni :) nic mu sie nie dzieje , a bym powiedzial ze jezdzenie powiedzmy do 4 tysiacy ciagle i na kazdym biegu moze byc dla silnika rownie niebezpieczne. wole zeby spalil litr wiecej ale staram sie trzymac silnik na wyzszyc obrotach, tak powiedzmy 5-6 tysiecy
Odpowiedz100% zgoda, z tym że 4-5 tyś obrotów to żadne katowanie:) Cebuli ponieważ brakuje szósteczki na trasę to przy 130 km/h już jest 4 tyś z groszami więc to rzeczywiście norma:) gorzej jak ktoś odpala silnik i chce te 130 stopni oleju osiągnąć po 3 minutach jazdy... "wszystko jest dla ludzi" tylko z rozsądkiem, honda też może się czasem pokręcić do 9 tyś. a tak bajdałej kto mi może powiedzieć dlaczego przednie koło strasznie ciężko się obraca po wymianie płynu ham. cholera nie odpowietrzyli układu? za duże ciśnienie - za dużo wlali płynu? tarcze przymarzły?;)) dzięki!
Odpowiedzapropos hamulcow to napewno jedna z rzeczy ktora wymieniles. kupilem sobie do sevenki termometr oleju wkrecany zamiast zwyklego bagnetu, bardzo przydatna rzecz, gdy olej ma 60 stopni wiem ze moge zaczac jezdzic bardziej dynamicznie, tak sobie tu piszemy i az mnie cholera bierze ze na dworze mroz a sevenka stoi w garazu i sie kurzy :)
Odpowiedzja moją od czasu odebrania z serwisu (tydz temu) już 5 razy odwiedzałem i pogadaliśmy se;)) heh z tym term niezły pomysł:) a podobno miało się ocieplać... dobrze że na narty jade za niedługo! a serwis dostanie zjebke!! bo skoro w samochodzie to nie jest filozofia to w motorze tym bardziej chyba;)
Odpowiedz